7 Mayıs 2015 Perşembe

Pastel Day Long Lipcolor Kissproof

Merhaba Canlar :)

Bugünkü yazımda sizlere Pastel'in kissproof rujundan bahsedicem.
Bendeki 9 numarası.Bu rujun çok methini duyup almışdım çok az kullanmış olmama rağmen fikir sahibi olmama yetti :)
Neden beğenip az kullandığımı sorarsanız rengi açısından :)

Gelelim rujumuza lipgloss görünümlü bir ambalaja sahip.















Bu ambalaj ne kadar iyi ne kadar kötü ben karar veremedim,çünkü aplikatör ile sürmek birazcık uğraştırıyor gibime geliyor :)













Yapı olarak sürüldüğünde dudağa oturan mat bitişli bir ruj ki ben mat rujları çok severim ;)
Mat olması dolayısıyla da kalıcılığı bence gayet iyi.Benim uyuz olduğum tek bi konu var oda kokusu bence yada ben kokulara karşı fazla duyarlıyım:) allahtan kuruyunca kokusuyu kalmıyor ama yinede öyle aman aman bir kokusu yok .Renk süper canlı :)
Yani canlarr kısacası ben bu ruju çok beğendim diğer renklerini de denemek istiyorum sizin elinizde olan memnun kaldığınız rengi varsa yazarsanız sevinirim hem banada fikir olmuş olur :)
Bugünlük benden bu kadar

Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder