4 Mayıs 2015 Pazartesi

Flormar Far Paleti

Merhaba Canlar :)

Bugün sizlerle ilk yazımı paylaşıyorum,bu ilk yazımda benim bayılarak kullandığım Flormar'ın 07 Nude Dudes isimli far paleti olacak..
ilk olarak paketlemesine değinelim;fiyat aralığına göre başarılı sayılabilir sade ve şık gibi ;)










Renkleri de oldukça doğal tonlarda oluşuyor.İster günlük ister gece makyajlarınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir palet olabilir...
Yapı olarak mat ki ben mat far aşığı bir insanım :)















Pigment açısından ise iyi sayılabilecek düzeyde.
Bence tek bir dez avantajı var oda tozutması ama şöyle düşünecek olursak tozutmayan bir ürün bulmak oldukça güç olduğu için bunu göz ardı edebiliriz sanırım :)
hııı birde çok amaçlı bir ürün bence ; kontür ve kaş doldurmada ten renginize göre kullanabileceğinizi düşünüyorum ki ben öyle yapıyorum :)

Kısacası canlar doğal tonlarda,kaliteli ve aynı zamanda uygun fiyatlı (fiyatı şuan online stesinde 15.33 TL) bir far paleti arayışında iseniz bu ürüne bir şans verin derim ;)

Bugünlük benden bu kadar sürçü lisan ettim ise affola :) Diğer yazılarımda görüşmek dileği ile 


Güzel Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder